sâmbătă, 9 august 2014

*DE TE-AŞ GĂSI...TE VOI IERTA*

*DE TE-AŞ GĂSI...TE VOI IERTA*

Alerg în noapte şi strig la întuneric
O fugă şi un strigăt ce nu duce la nimic
E noapte nu te văd şi nu te pot atinge
Aud numele tău şi-n şoaptele de vânt
Văd faţa ta, în nori, deasupra capului meu
De stau am să îngheţ între plâns şi frică.

Şi undeva între întuneric şi zori...
Când umbrele vor umple cerul
Cuvintele mele rămân nespuse,
Rămân în cutia mentală durerea şi furia
Atunci am să încerc şi îmi şoptesc
Între întuneric şi lumină să uit ...

Peste zâmbetul meu a vent frigul
Fără o şansă de conexiune...
Nu vreau decât să te privesc în ochi
Să-ţi pot vedea din nou sufletul
Dar a rămas un vis.... neîmplinit
Şi o amărăciune-n care mă răsfăţ
De te-aş găsi.... te voi ierta.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR~TEODORA POPESCU~28-02-2014~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu