duminică, 17 august 2014

*FLUTURELE LUMINĂ *

*FLUTURELE LUMINĂ *

Într-o lume atât de tristă...
Nu uit ce sunt şi ce simt
Am lumea mea imaginară.. 
Lumea mea ce-mi este loială.

Îmi vopsesc imaginile în cuvinte
Un amestec simplu de scrisori
Concepute să trezesc spiritul
Vopsind în culori frumoase sufletul.

Las mintea mea în tăcere...
Să asculte sunetele exterioare
Tăcerea minţii...moment uimitor
Aşteptări ...ce nu mă dezamăgesc.

Prin umbrele înăbuşite de fum
Apuc fiecare bucăţică de lumină
În căutarea disperată de frumos
Prind briza de aer prospăt în şoaptă.

Privesc în sus şi văd din nou soarele
Bucurându-mă de plăcerile simple
Am simţit uşor foşnetul de aripi
Era fluturele lumină respiram viaţă.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~11-01-2014~~







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu