joi, 14 august 2014

*ÎN CĂUTAREA TA*


*ÎN CĂUTAREA TA*

Nu mă lăsa singură, ia-mă cu tine
Ia şi tristeţea care mă copleşeşte
Nu mă lăsa să plâng prea mult...
Durerea ar ucide sufletul meu trist.

Mă tem de întuneric, ia-mă cu tine
Nu deveni coşmar arată-mi lumina
Mi-e teamă să nu pierd dragostea ta
Ia-mă cu tine.... erai doar un vis.....

În căutarea ta prin oglindă
Nu vei vedea lumea, nu dispera,
E doar reflectarea sufletului tău negru.
Ai pus dragoste mea într-un sertar.

Ascunde prin truc aceasta lovitură
Obligând lumina în întunericul inimii...
Şi totuşi viata merge mai departe
Cu sau fără tine, fara mine sau oricine.

Visele extaziază de o tresărire sau o dorinţă,
Le simt încă în venele mele cu plăcere,
Te-am întâlnit undeva, în inima mea,
O amintire îndepărtată, încă ecouri în mintea mea.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~21-11-2013~~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu