duminică, 17 august 2014

*ÎN SOMN ALUNG RĂNILE*

*ÎN SOMN ALUNG RĂNILE*

Oboseala îmi devine tulbure 
În gândurile adânci şi-n idei 
Îmi ucid în gând insomnia
Adormind n-o să mai simt dorul.

În somn alung rănile şi trădarea
Îmi închid cu milă gândurile
Respir încet cu pauze...
Nu oxigenez nici un gând.

În pupilele umbrite de somn
Se linişteşte siguratatea
Şi-n bolţile ploapelor surâd
Prin crăpăturile sângelui adorm.

Cu un suflet în extaz de lumină
Speranţelor le dau un pic de căldură
Un vânt de migrenă în mintea mea
Se vrea invitat în ideile mele.

Recursul lor la disperare
Indiferent de un alt mâine
Cu lacrimi prefăcute-n sunet
În neliniştea dintre ecouri.

O flacăra mică se aprinde
În inima, trup şi suflet
Şi scap de-atâtea ipoteze
În vis şi-n lumea reală sunt.. EU.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~28-12-2013~~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu