miercuri, 20 august 2014

*ÎN TIMPUL CLEPSIDREI*

*ÎN TIMPUL CLEPSIDREI*

Între tăcere şi vise
Călătoresc toată noaptea
În timpul clepsidrei
Zbor...zbor... zbor...
Câteva boabe de libertate
Inima mea şi natura se trezesc
Calmă, senină pe un vânt dulce
Încet şi la trezire... fără dureri.

În cerul meu singuratic,
Cu florile de primăvară
Polenizează inima mea
Flori melodie, muzică de vânt,
Câteva picături de dragoste
Respir....inspir aerul cald din gânduri
Ascult cuvintele tăcute pentru eternitate
În timpul clepsidrei zbor...zbor...zbor.

Acolo sus o pasăre mi-a spus
Că cerul este albastru,
Fără pată,fără valuri sau nori,
În sunetele păsărilor dansez
Odată cu bucuria secretă a sufletului
Din interiorul sufletului sub crusta de inimă
Am eliberat râsul,şi zâmbetul pe buze,
Acolo sus îmbătrânim în etern...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR~TEODORA POPESCU~31-03-2014~©



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu