marți, 12 august 2014

*ÎNTR-UN COLŢ ALBASTRU*

*ÎNTR-UN COLŢ ALBASTRU*

În liniştea mea într-un colţ albastru
Păstrez cu sfinţenie un tainic secret
O dragoste ce devine atât de puternică
Dar în tăcere şi speranţă o ascund în melaconlie.

Îmi sparg sufletul şi îmi unesc sufletul cu iubire
Şi-mi polenizez inima cu multă fericire
Adun toate sentimentele în culorile iubrii
O dragoste imensă cu multe roade sacre.

Iubirea îmi dă cele mai mari puteri
Când tu mă mângâi cu cuvinte frumoase,
Mă simt că o regină căzută pe podea,
Învinsă doar de dragostea ta.

Nu-mi face promisiuni,stai să mă iubeşti
Şi-am să te îmblânzesc cu multă iubire
Cu dragostea mea şi-n cuvinte frumoase
Îmi imaginez imposibilul în mâinile tale.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~16-10-2013~~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu