joi, 14 august 2014

*O PAGINĂ RUPTĂ DIN VIAŢA MEA*

*O PAGINĂ RUPTĂ DIN VIAŢA MEA*

Merg pe un drum abandonată de timp
Într-un alt univers cuvintele-s ca vântul
Şi mintea mea este ca un vortex
În gândire amintiri se răsucesc, se ciocnesc.

Un strigăt din inimă, un strigat de sânge
Dintr-o inimă ce trăieşte în urma erorilor
Înjunghiată şi amăgită de pretexte false
Citesc dragostea în suspensii, în gesturi de cuvinte.

Închid ochii şi-mi urăsc frumuseţea.
Destinu-i prea crud şi nemilos
Dorind să-l am ca prieten
Pe frisoane de iarnă şi fraze de eternitate.

Eşti deja o pagină ruptă din viaţă mea
Nopţile, zilele pierdute în raţiunea lor,
În foşnetul de neglijenţă şi condamnate,
Speranţele mele, pierdute de mâinile tale.

E o poveste care se va sfârşi...
Eu nu sunt nici manechin şi nici jucărie.
Viaţa mea nu este o schiţă fără rost
Şi am să mă risipesc.... din tine.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~19-11-2013



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu