miercuri, 20 august 2014

*PRINTRE UMBRELE LUNII*

*PRINTRE UMBRELE LUNII*

În noaptea cerească...tu LUNĂ,
Pătrunzi adânc în sufletul meu fragil,
Lumina ta ţi-o picuri încet, încet
Când în amurg îţi anunţi sosirea.

Sub splendida şi mirifică ta strălucire
În înstelată fereastră deschisă a cerului
Plutesc în dulcea ta imagine....orbită
Şi intri viclean în visul şi sufletul meu.

Tu eşti întodeauna acolo
Mă faci să iubesc şi să zâmbesc
Îmi eşti călăuză ...
În durerile şi tristeţile mele.

Printre umbrele tale...
Tu-mi descoperi lungile tăceri difuze
Pe o piele de vise... neîmplinite
Şi-mi umpli mereu existenţa mea tristă.

În toate mişcările nopţii
Din moment ce te-am văzut,
Mă uit fără să văd, orbită
Pluteasc în dulcea ta imagine.

Cred că stelele... încă nu le ating
Dar traversez cu tine calea spre abis,
În imensitate... Eternitate...
Pe refrenele corului de viaţă şi soartă.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR~TEODORA POPESCU~14-04-2014~©



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu