miercuri, 6 august 2014

*REFLECŢIE* 

Zâmbetul meu transformat,
În blues mascat,
Un aspect de oboseală,
Pe o scurtă durata de viaţă..

O reflecţie în oglindă spartă
De-o frumuseţe ruginită
În tonuri nuanţate de gri
Frumuseţile din trecutul amintirilor.

Cuvintele mele..
În creierul plin de furie
Atacul de sentimente puternice din inima,
Mă aruncă în prăpastia singurătăţii.

Vânturi puternice din dureroase supărări,
Trimite creierul meu în tranşă,
Într-o cabina plină de tăceri,
Fără auto-suficieţă în barieră cunoaşteri.

Sunt o pasăre în cuşcă ce nu vrea libertatea...
În lume mă simt speriată şi nu pot cânta
Am respirat otrava ce mă sufocă interior
Singurătate in lacrimi,sub plâns de tristeţi şi tăceri. 

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~24-09-2013~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu