miercuri, 13 august 2014

*SANCTUARUL DURERII *

*SANCTUARUL DURERII *

În deşertul alb al zilei mă rup de ore
Spre o cale de nesfârşire în cerc
Încă vreau să.. vreau ceea ce am avut
Dar eu nu ştiu cum să ajungi acolo.

Eu nu pot face nimic pe cont propriu.
Am căzut în dragoste cu tine,
Atât de mult, astfel că mă răneşti
Şi-am să renunţ la lupta pentru inima ta.

Rup jurămintele ce nu le-am putut ţine
Le arunc în apa de pe malurile sufletului meu
Şi-am să găsesc adăpost de vântul schimbării
Ca să-mi pot vindeca rănile inimii.

M-ai respins cu pretenţii nefondate
Mă retrag în sanctuarul durerii
Cu rămăşiţe umane de la o mare de lacrimi
Aproape înecată de valuri.. de temeri.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღ

AUTOR ~~TEODORA POPESCU~~19-10-2013~~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu