luni, 18 august 2014

*ŞOAPTE DE IUBIRE*

*ŞOAPTE DE IUBIRE*

Sărutul tău...
L-am gustat din priviri
Înainte să îl simt pe buze
Aud încă vocea ta
Ecoul ei în urechi ...
Văd încă faţa ta
Ce se perindă-n mintea mea
Aud dincolo de ureche
Bătaia inimii tale
O simt încă şi dincolo de tăcere.

Mai simt încă atingerea ta,
Chiar dacă distanţă-i mare
Eşti încă aici lângă mine ..şi
Dragostea ta curge ca o cascadă.
Am să-mi inventez aripi
Să pot zbura la tine..şi
Dacă nu te voi găsi...
Voi veni în visele tale
Imaginea ta mă urmează
În sufletul şi-n visul meu...

Te-am privit prin ferestra sufletului
Ochii tăi mi-au spus totul
Aud şoaptele de iubire
Îmi vorbeşti la urechea inimii la suflet
Iubeşte-mă toată noaptea
Până când stelele vor ieşi pe fereastră
Apoi,iubeşte-mă în răsărit ...când
Sufletul se încălzeşte de la primele raze de soare
Şi se transformă în melancolie
Iubeşte-mă ...pentru totdeauna.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR~TEODORA POPESCU~18-03-2014~







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu