marți, 12 august 2014

*ŞOAPTELE IUBIRII*

*ŞOAPTELE IUBIRII*

Am auzit un ecou....
Dintr-un perete anonim,
Adânc al sufletului meu
Doar şoapte de copac înflorit.

Chiar si-n memoria inimii încă fragilă
Mai pot păstra esenţa de parfum
Al primului sărut şi şoapte de cuvinte
Ce le-am păstrat în labirintul vieţii.

Sub această perdea de dulceaţă
De lumini şi umbre care se pierd
Ca într-o îmbrăţişare usora de vânt
Aud melodiile iubirii în bataiile inimii.

Aş vrea să aud o şoaptă din inima ta ,
În tăcerea unui sărut şi-o mângâiere caldă ,
Strânsă într-o singură îmbrăţişare
În nopţile lungi şi-n zilele triste.

Mă îmbăt şi respir şi-adorm cu tine-n gând
Călătoresc în lăcaşe de timp şi spaţiu
Mă pierd în orizonturi că o pasăre emigrantă
Căutând umbra ta pe aripile vieţii.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR ~~TEODORA  POPESCU~~16-09-2013~~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu