joi, 7 august 2014

*SPIRALA SUFLETULUI*

În zilele triste de toamnă...
Când totu-n jur îmi pare distrus
În ochii mei văd totul supraevaluat
Doar tu i-mi oferi o nişă de pace.

Mă faci să cred în tine,ca prieten.
Dar eşti ca o otravă invadatoare,
De tristeţe,mângâieri şi speranţe,
Hrănindu-mi suferinţa într-un joc crud.

Eşti complicele meu divin
Ca o spirală în sufletul meu supt,
Sentimentul protejat încearcă să se elibereze
Dezamăgită inima se înăbuşă negăsindu-te.

Aruncată în jos prin arme de somn,
Am căzut prin dimineati de fildeş
Adânc în apele pierdute ale dragostei
Un vis un coşmar împotriva furtuni.

Şi-n punctul destinului aşteptat
De-o dragoste la prima vedere...
Ai fost în visul meu prizonier de-o noapte
Într-o încredere erodată şi-n speranţa trădată.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR ~~TEODORA POPESCU~~22-09-2013~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu