joi, 14 august 2014

*SUNETUL CALD AL INIMII*

*SUNETUL CALD AL INIMII*

Am îndrăznit să iubesc
O iubire ştiută doar de noi doi
Aveam nevoie de ea...
În liniştea nopţii...încet, încet, "Te iubesc!"

Cu ochii închişi eu visam...
Sufletul meu intra în melancolie
Şoptindu-mi la urechea inimii, la suflet...
Fără zgomot....încet, încet, "Te iubesc!"

Fericită sunt că te-am găsit,
Dragostea mea este mai puternică
Şi-n inima mea, se aude....
Speranţa... încet, încet, "Te iubesc!"

Cu dragostea şi căldura mea blândă
Pe sunetul cald şi frumos al inimii
Am să te încarc de fericire...
Spunându-ţi....încet,încet, "Te iubesc!"

Prind fericirea ferm în mâna mea
Sub unghiile mele a rămas durerea
Iubirea mea este un vis de mătase
Am prins fericirea...încet,încet, "Te iubesc!"

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~29-11-2013~~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu