marți, 19 august 2014

TE VĂD...

TE VĂD...

Când am dor de tine ...
Te văd în fiecare frunză şi rocă
Te văd în memoria braţelor mele
Şi-al buzelor mele în dansul cald al sărutului.

Când mă uit în sus ...
Te văd sub cerul cu stele şi sub umbra lunii
Te văd în noaptea ce se furişează
Tresărind peste trupurile noastre sub un copac adormiţi.

Apoi îmi pun inima....
Sub umbrela picăturilor de dragoste
Ce-mi vor scălda nopţile,
Pline de sensibilitate şi farmec.

Te văd în golul rămas între mine şi tine
Între lume şi timp....
Doar inima-mi atârnă ca o frunză
De surâsul tău şi de o lacrimă pentru atingeri necunoscute .


Am văzut în ochii tăi cerul plin de stele
Ce au deschis o poartă a visurilor mele
Dar acum am să mă închid iaraşi î n mine
Ce am văzut a fost doar.... dezamăgire.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR~TEODORA POPESCU~21-02-2014~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu