miercuri, 13 august 2014

*UN VIS DE TOAMNĂ*


*UN VIS DE TOAMNĂ*

Atunci când stelele mirate se deschid,
Ca nişte ochi descoperiţi de pleoape,
Doar cu un sărut m-ai şi topit...
Şi m-ai răpit din toate gândurile mele.

Mă las acoperită cu petalele iubirii
Restaurând luciul pe-o inimă pătată
Într-un ciclon de sensibilitate...
Mă îmbăt cu parfumuri uşoare.

Şi ca un foc sălbatic...
Sufletul meu este în ardere
Cu fiecare atingerea ta...
Vreau tot mai mult iubirea ta.

Prin unirea sufletelor noastre
Ne vom umple inimile...
Cu o dragoste atât de adevărată..
Şi aceasta cred va rezistă în timp.

Am căzut în dragoste cu tine,
Atât de mult, astfel că poate rănesc
Mă întorc în toamna...în ceaţă nesfârşită,
Neînţeleasă mă întorc fără de voie...şi din vis şi din viaţă.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~22-10-2013~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu