sâmbătă, 15 noiembrie 2014

*CLIPA UITARII* - Teodora Popescu

*CLIPA UITARII* - Teodora Popescu

*CLIPA UITĂRII* 

Am nevoie 
de un moment 
fără să te părăsesc 
am nevoie de...
doar o secundă
să te iubesc
de o singură respiraţie
să pot înăbuşi ura
şi de o clipă să uit
cicatrici şi durere.
Da-mi cuvintele,
balsam pentru a repara
acest vis spulberat.
Am nevoie
de o eternitate
să mă pot restabili.

Mă dor amintirile
din clipele iubirii...
în vibraţiile fericirii.
Am să comand lacrimilor
să se retragă
şi cuvintele nerostite
ce ar putea perfora
sufletul meu
îmi voi urma destinul
fără lacrimi
de toamnă şi vise.

Între noi, peretele
pe care ne-am sprijinit
s-a şters încetul cu încetul
nu mai putem vorbi
doar o umbră rece
se joacă
cu gândurile noastre
în lupta viselor zdrobite
pentru că am vrut să ...
ceea ce ... nu se poate!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR ~TEODORA POPESCU~13-10-2014~© Copyright - 2014 ©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu