duminică, 30 noiembrie 2014

Whisper me.... By Teodora Popescu

Whisper me....
By Teodora Popescu

Whisper to me
Your thoughts,
Your memories.
Tell me your secrets.
Whisper to my ear
Slowly...
Tell me you give me everything
Whisper to my heart
Sweet words to my soul
Whisper to me
From the morning with hope
Whisper
That you love me
Under your soft tenderness
We consume our souls
Whispering to my self always
My name....
Loving together whispering

ღೋ══.T.P.═══ ღೋ

AUTHOR~TEODORA POPESCU~15-02-2014~© Copyright © 2014
Foto net.
English translation by..Daniel Mihalcea.
..................................................................................................................

*ŞOPTEŞTE-MI*

Şopteşte-mi mie
Gândurile tale,
Amintirile tale.
Spune-mi secretele tale,
Şopteşte-mi la ureche
Încet...
Spune-mi că-mi dai totul
Şopteşte inimii mele
Cuvinte dulci sufletului meu
Şopteşte-mi
De dimineaţă cu speranţă.
Şopteşte-mi
Că mă iubeşti
Sub mângâierea ta
Ne consumăm sufletele
Şoptindu-mi mereu
Numele meu...
Iubindu-ne şoptind.

ღೋ══.T.P.═══ ღೋ

AUTOR~TEODORA POPESCU~15-02-2014~© Copyright © 2014
Foto net.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu