sâmbătă, 20 decembrie 2014

*DESTINY* By Teodora Popescu

*DESTINY*
By Teodora  Popescu

Don`t fell asleep over my soul
My time clock is full of arbles.

And the morning walkes
Hidden between mirrors.

I used to have a way by name
Which i losted away.

When waits me into the night
Sleepy fountain.

Get reed me from this landscape
Only by a hand.

And put over my soul
Words withought wings.

AUTHOR~TEODORA POPESCU~20-03-2013~© Copyright - 2013 ©

English translation by..Daniel Mihalcea.

.............................................................................................................

*DESTIN*

Nu-mi adormi pe suflet
Mi-e ceasul plin de arbori

Şi dimineaţa umblă
Ascunsă prin oglinzi.

Aveam un drum cu nume
Pe care l-am pierdut

Când m-aşteaptă-n noapte
Fântână somnoroasă.

Desprinde-mă din acest peisaj
Numai cu o singură mâna

Şi pune-mi pe suflet
Cuvinte fără aripi.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR~TEODORA POPESCU~20-03-2013~© Copyright - 2013 ©
Foto net.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu