miercuri, 31 decembrie 2014

*HOUSE OF MY WORDS* By Teodora Popescu

*HOUSE OF MY WORDS*
By Teodora Popescu

I live....
in the house of words
which I never met them
of so less time
in them...
and even beyond them
I read letter by letter
I listen sound by sound
into the echo of my thoughts
in which the smile.....
I never met`im.

I look to letters
which gave me pain
and to broken dreams
because...now
my lips are blocked
before they will fulfill
with regrets and promises
over my lips with taste of absint
i still have the secret of my words.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTHOR~TEODORA POPESCU~11-03-2014~© Copyright - 2014 ©
Foto net:

English translation by..Daniel Mihalcea.
..........................................................................................................

*CASA CUVINTELOR MELE

Locuiesc...
în casa cuvintelor
pe care le-am întâlnit
de prea puţin timp
în ele...
şi chiar dincolo de ele
citesc literă cu literă
ascult sunet cu sunet
în ecoul gândurilor mele
în care zâmbetul...
nu l-am întâlnit niciodată .

Mă uit la literele
care mi-au dat suferinţă
şi la visele eşuate
pentru că...acum
buzele mele sunt blocate
înainte de a se umple
cu regrete şi promisiuni
pe buzele mele cu gust de absint
eu detint secretul cuvintelor mele.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR ~TEODORA POPESCU~11-03-2014~© Copyright - 2014 ©
Foto net:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu