marți, 9 decembrie 2014

*Sound of silence* By Teodora Popescu

*Sound of silence*
By  Teodora  Popescu

If I close my eyes...
I stil feel your arms around me
Feel your breath to me neck
So soft...we get in love so real.

By my thought I kiss your memory...
Same one that makes me scream...
Thy presence seems be everywhere
A sparckle here,....a sparckle there..

How ego get`s into an echo...
Rain drops over the sky get high into the lights
Word by word in my memory
And the wind....from rememberings.

I give my sadness,to wind for stole
My sight sadness never be known...
And to get slowly lost...of world
In nonsense thoughts and freedoms of silence.

My soul became unable
And i can`t forget you neither think...
I have salty taste of sadness
I hear only the sound of silence which screams to me.

AUTHOR~TEODORA POPESCU~~27-12-2013~© Copyright - 2013 ©

English translation by..Daniel Mihalcea.
Foto net:
.................................................................................................................

*SUNETUL TĂCERII*

Dacă închid ochii...
Încă mai simt braţele tale în jurul meu
Simt încă suflarea ta pe gâtul meu
Atât de blând...atât de real noi ne iubim.

Cu gândul sărut amintirea ta...
Tot el mă îndeamnă să te strig…
Prezenţa ta se simte peste tot
O sclipire aici, o sclipire acolo...

Câtă fiinţă rămâne ecou...
Roua pe cer se înalta-n lumini
Cuvânt cu cuvânt în memoria mea
Şi vântul... subţire din amintiri.

Dau tristeţea, vântului să mi-o fure
Tristeţea din priviri să nu se vadă...
Şi să mă pierd încet... de lume
În ganduri fără sens şi graţieri de tăcere.

Sufletul meu a devenit incapabil
Şi nu te pot uita nici gândi...
Acum am gust sărat de tristeţe
Aud doar sunetul de tăcere ce ţipă la mine.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~27-12-2013~© Copyright - 2013 ©













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu