marți, 16 decembrie 2014

*WHISPER OF WIND* By Teodora Popescu

*WHISPER OF WIND*
By Teodora Popescu


Wait quietly seed season
Fruit germinate into my heart
And bustling to fill my loneliness
With smile whipped from oblivion dark circles.

With eyes sunken an raised in orbit,
Of dread and fears...
Just a smile can release me
By thought fell into the gap of silence.

I hear a whisper of wind scattered in the air
Wind is my breath of sensivity
I close echo in his soul forever
But my body senses consumed by fear resound.

It is a fire that lights
In the hollow of memory in tears
Will be missed more than words and feelings
And will disappear in all my tears.

My pollen in kisses of wisdom
Clinging to a dream of eternity
Spices give the cup to cup song
Distilled soullike a pigeon dove ocean.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTHOR~TEODORA POPESCU~~20-09-2013~© Copyright - 2013 ©

English translation by..Daniel Mihalcea.
Foto net:
...............................................................................................................

*ŞOAPTĂ DE VÂNT*

Aştept sămânţa anotimpului în linişte
Să-mi încolţească rodul din inimă
Şi neastâmpărul de a-mi umple singurătatea
Cu surâsul şters, din cearcănul uitării.

Cu ochii adânciţi şi strânşi în orbite
De spaimă şi de frică...
Doar un zâmbet mă poate elibera
De gândul căzut în gol de tăcere.

Aud o şoaptă de vânt risipită-n văzduh.
Vântul este respiraţia mea de sensibilitate,
În suflet închid ecoul lui de nesfârşit
Dar trupul meu mistuit de simţiri:cu teamă răsună.

Acesta este un foc care se aprinde,
În scorbura de o memorie în lacrimi,
Va fi pierdut peste cuvinte, si sentimente
Şi vor dispare în toate lacrimile mele.

Polenul meu în sărutări de înţelepciune,
Se-agaţă de-un vis de eternitate
Din potir în potir dau miresme de cântec
Cu sufletul distilat ca un porumbel transoceanic.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~20-09-2013~~© Copyright - 2013 ©





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu