marți, 20 ianuarie 2015

*NOSTALGY* By Teodora Popescu

*NOSTALGY*
By Teodora Popescu

Nostalgy is something...
Like an agony withought end
A huge pain into soul
Which still cries in me.

And I still hope into ilussion
That one day I'll find you
I miss you so! Ah!
Why am I killing so much.

You let me like a bird...
Unable to fly
With a huge sorrow...
Screaming her lostness.

With close-eyes I send
Letters unnamed...
And I'll giggle invisible
With a faith unlived before.

I want arrive to your face
To watch you closely
Let you from me mouth....
All my love giggle you.

Tell me something simple,but special
I ask the game and joy...
I will touch thy hand thy heart
Star by star untill beyond flowrishing.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTHOR~TEODORA POPESCU~07-09-2013~© Copyright - 2013 ©
Foto net:

English translation by..Daniel Mihalcea.
...........................................................................................................

*NOSTALGIA*

Nostalgia este ceva...
Ca o agonie fără de sfârşit
O durere imensa în suflet,
Care încă plânge în mine.

Şi inca mai sper in iluzia
Ca intr-o zi am să te găsesc
Imi e aşa dor de tine! Ah!
De ce ma chinui atât de mult.

Mă laşi ca o pasare ...
Fără a fi capabila să zboare
Cu-n dor atât imens...
Ţipandu-şi ratacirea.

Cu ochii-nchisi trimit
Ravase fara nume...
Şi -am sa te mangai invizibil
Cu-o patima nemaitraita.

Vreau să ajung la fata ta
Sa te privesc de-aproape
Sa-ti las din gura-mi...
Toata dragostea sa te mangaie.

Spune-mi ceva simplu, dar special
Iti cer jocul si alintul...
Am sa ating mâna şi inima ta
Stea cu stea pana dincolo inflorind.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR ~~TEODORA POPESCU~~7-09-2013~~© Copyright © 2013
Foto net:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu