sâmbătă, 31 ianuarie 2015

*THE NIGHT EYE* By Teodora Popescu

*THE NIGHT EYE*
By Teodora Popescu

I dream to love you
At the hour when me star
Open the eye of night
I give my hand you the arm.

A dream touched by heart
Pieces of memories
Follow us even the moon
And me soul is balanced.

You play with me....
Like notes in freedom
My lips drawing
Tremorouse sounds of voice.

You close the eyes and a song
You' ll hear to thy ear...
Is the eternity of love
Looking to you from the mirror.

I dream just to love you
With hunger heart and withought a breath
I hide the secret of my soul
Into a dried garden of loving blood.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTHOR~TEODORA POPESCU~20 -08-2013~© Copyright - 2013 ©
Foto net:
English translation by..Daniel Mihalcea.
...................................................................................................

*OCHIUL NOPŢII*

Visez să te iubesc
La ora când steaua mea
Deschide ochiul nopţii
Eu mâna-ţi dau tu braţul.

Un vis atins cu inima
Fragmente de amintiri
Ne urmăreşte chiar şi luna
Şi sufletul mi-e legănat.

Te joci cu mine...
Ca notele-n libertate
Buzele mele desenează
Acorduri în tremor de voce.

Închizi ochii şi-un cântec
Vei auzi la ureche...
Este eternitatea iubirii
Se uită la tine din oglindă.

Visez doar să te iubesc
Cu inima flamandă şi fără să respir
Ascund secretul din sufletului meu
Într-o grădina neudată cu sângele iubirii.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR ~~TEO POPESCU~~20-08-2013~~© Copyright - 2013 ©



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu