duminică, 8 martie 2015

*FORGETING* By Teodora Popescu

*FORGETING*
By Teodora Popescu

Tell me a word
In which I can wait you
Emptied of unmovement
Dancing over my heart.

With no tear
I don't want surprise you
Blinded by crying
Behind the sorrow.

Under of wing's time
We flew one from the other
Etherical of your light...
I will waist.

Another shadow
Will hug me
On a transfigured destiny
Of a rechanged flight.

ღೋ══.T.P.═══ ღೋ

AUTHOR~TEODORA POPESCU~13-10-2013~© Copyright - 2013 ©
Foto net:
English translation by..Daniel Mihalcea.

*UITARE*

Spune-mi un cuvânt
În care să te pot aştepta
Golită de nemişcare
Dansând pe inima mea .

Cu nici o lacrimă
Nu vreau să te surprind
Orbită de plâns
Îndărătul durerii.

De sub aripa timpului
Am zburat unul din altul
Eteric de lumina ta ..
Mă voi risipi.

O altă umbră
Mă va îmbrăţişa
Pe un destin transfigurat
De un zbor preschimbat.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR TEODORA POPESCU -27-06-2013-© Copyright - 2013 ©


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu