duminică, 28 iunie 2015

*I'm waisting into lonelyness* By~Teodora Popescu~

*I'm waisting into lonelyness*
By~Teodora Poescu~

After you gone...
I've met with the lonelyness
She becamed my friend
You gave me lonelyness as a present.

I'm waisting and hidding into her
'Cause i'd loved you all the time
With my mind eyes i can see you,i scream for you
I punish me self healing my love

I write thy name into my heart,
You'll stay there forever
My soul became unable
In a lonely world i'm sad.

Put me self hard questions
Wich cover my waisted soul
With halucinatings thoughts of happiness,
I save and block my love.

I dranked all my tears
Wich drawn my soul with pain
To hide my sufference in smiling
And my face into rainbow colours.

Watching how is drying the shadow of your steps.
I'm sorry 'cause i sleep into lonelyness...
The roots of my beeing will never kneal
I'll be stronger an never give-up.

ღೋ══.T.P.═══ ღೋ
AUTHOR ~TEODORA POPESCU~23-12-2013~© Copyright © 2013

Foto net:
English translation by..Daniel Mihalcea

*********************************************

*MĂ RISIPESC ÎN SINGURĂTATE*

După ce ai plecat...
M-am întâlnit cu singurătatea
Ea devenit prietenul meu
Mi-ai dat singurătate ca un cadou.

Mă risipesc şi mă ascund în ea...
Pentru că te-am iubit tot timpul
Cu ochii minţii eu te văd şi te strig
Mă pedepsesc ispasindu-mi iubirea.

Scriu numele tău în inima mea,
Vei sta acolo pentru todeauna
Sufletul meu a devenit incapabil
Într-o lume singuratică sunt tristă.

Îmi pun întrebări dureroase,
Ce îmi acoperă sufletul pustiit
Cu gânduri iluzorii de fericire
Îmi salvez şi blochez iubirea.

Am băut toate lacrimile mele
Ce-mi inundă sufletul de durere
Că să-mi ascund suferinţa zambid
Şi privirea în culorile curcubeului.

Privind cum se usucă urmă paşilor tăi
Îmi pare rău că dorm în singurătate ...
Rădăcinile fiinţei mele nu se vor îndoi,
Voi fi mai puternică şi nu mă dau bătută.

ღೋ══.T.P.═══ ღೋ

AUTOR~TEODORA POPESCU~23-12-2013~© Copyright © 2013
Foto net:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu