miercuri, 29 iulie 2015

*The kiss* By Teodora Popescu

*The kiss*
By Teodora Popescu

Your lips
Over my skin
So soft and warm
They are like a pure sin
Of kisings and soft touchings.

Warm sensation to your touch
Which burns me like a wilde fire
Awakening all my feelings
I just wanna taste
These sweet lips...
Which send me fears on my back side
When you declare thy love to me
To never forget you.

In convulsions and tremlings
Blocked strong together
In my arms and my lips
Into the warm dance of the kiss
With the passion into our veins
That fulfilled with our wish
Because you love me is true.

ღೋ══.T.P.═══ ღೋ
AUTHOR ~TEODORA POPESCU ~23-02-2014~Copyright © 2014
Foto net:
English translation by..Daniel Mihalcea

**************************************************
*SĂRUTUL*

Buzele tale
Pe pielea mea
Atât de moi şi calde
Ele sunt ca un păcat pur
De săruturi şi mângâieri .

Senzaţie caldă la atingerea ta
Ce mă arde ca un foc sălbatic
Trezeşte toate simţurile mele
Vreau doar atat să gust
Aceste buze dulci ...
Ce-mi trimite fiori pe şira spinării
Când îmi declari dragostea ta
Pentru a nu te uita niciodată.

În convulsii şi tremurând
Blocaţi strâns împreună
În brațele mele si a buzelor mele
În dansul cald al sarutului
Cu pasiunea prin venele noastre
Ce a culminat cu dorinţa noastră
Pentru că mă iubeşti cu adevărat .

ღೋღೋ══.T.P.═══ ღೋღ

AUTOR~TEODORA POPESCU~23-02-2014~Copyright © 2014
Foto net:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu