marți, 18 august 2015

*Into a blue corner* By Teodora Popescu

*Into a blue corner*
By Teodora Popescu

In my silence into a blue corner
I keep ay mysterious secret scrupulously
A love which become so powerful
But in silence and hope I hide her in melancoly.

I broke my soul and unite my soul with love
And pollinate my heart with lots of happiness
I gather all feelings in colours of love
Ay huge love with many sacred fruits.

Love gave me the biggest powers
When you caress me with beautiful words,
I feel like a queen falled on the floor
Conquerred just by your love.

Don't make me promisses, stay to love me
And I will tame you with lot of love
With my love and in beautiful words
I imagine the impossible in your hands.
ღೋ ══.T.P.═══ ღೋ

AUTHOR~TEODORA POPESCU~ 16-10-2013~© Copyright - 2013 ©
Foto net:
English translation by..Daniel Mihalcea.
..................................................................

*ÎNTR-UN COLŢ ALBASTRU*

În liniştea mea într-un colţ albastru
Păstrez cu sfinţenie un tainic secret
O dragoste ce devine atât de puternică
Dar în tăcere şi speranţă o ascund în melaconlie.

Îmi sparg sufletul şi îmi unesc sufletul cu iubire
Şi-mi polenizez inima cu multă fericire
Adun toate sentimentele în culorile iubrii
O dragoste imensă cu multe roade sacre.

Iubirea îmi dă cele mai mari puteri
Când tu mă mângâi cu cuvinte frumoase,
Mă simt că o regină căzută pe podea,
Învinsă doar de dragostea ta.

Nu-mi face promisiuni,stai să mă iubeşti
Şi-am să te îmblânzesc cu multă iubire
Cu dragostea mea şi-n cuvinte frumoase
Îmi imaginez imposibilul în mâinile tale.
ღೋ══.T.P.═══ ღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~16-10-2013~~© Copyright - 2013 ©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu