marți, 4 august 2015

*Sigh moment* By Teodora Popescu

*Sigh moment*
By Teodora Popescu

Between me and you
A savage fogg
In your tight space
Light has no place
Maybe you should come...
Before dawns
in my world...
of my soul.
But your eye is blinded
Of to much fogg
In hanged mornings
And I still know you were afraid
Of longing....of never

I was looking of my calm
In thoughts and in lonelyness.
Slowly fall the white moments...
And I see them,I see them
Over a defetead faith
Over the lips kept close.
Deep moan as first time
In silent waitness
When your shadow felt
In Sigh moment....
Killed by the morning  light
You played with my soul
Tinny and tired under the wage of night.
ღೋ══.T.P.═══ ღೋ

AUTHOR~TEODORA POPESCU~31-10-2013~© Copyright - 2013 ©
Foto net:
English translation by..Daniel Mihalcea.
...............................................................

*SUSPINUL CLIPEI*

Între mine şi tine
o sălbatică ceaţă
În spaţiul tău restrâns
lumina nu are loc
Poate trebuia să vii...
Înaintea zorilor
în lumea mea...
în sufletului meu.
Dar ochiul tău e orbit
de prea multă ceaţă
în dimineţi spânzurate
Şi mai ştiu că te-ai temut
de durată ...de niciodată...

Îmi căutam calmul
în gânduri şi în singuratate .
Încet cad clipele albe...
şi eu le văd,le văd
peste o patimă învinsă
peste buzele rămase închise.
Suspin adânc ca la-nceput
în aşteptarea tăcută
când umbra ta a căzut
în suspinul clipei...
ucisă de lumina dimineţii.
Te-ai jucat cu sufletul meu
subţire şi obosit sub greutatea nopţii.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR~TEODORA POPESCU~3-03-2014~© Copyright - 2014 ©
Foto net:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu