sâmbătă, 16 aprilie 2016

*The mistery between moments* By Teodora Popescu

*The mistery between moments*
 By Teodora Popescu

Silent....
on the edge of time
into a world hidden to the eye
I retire
in the nest of silence
from the sky of my soul
trying to....search in him
love, dreamy, forgetness....

I look to myself...
In my soul mirror day by day
drowned into sighs
and I want through away
my pain in mistery between moments.
I lived in shared faces
of the ilussory smiles
and I opened the door of silence
my dreams flowed between fingers.

Day by day
a himerical shine
leads me in adrift,..
a shadow
blinded and on sneaky
gets into my soul
with a magical effect
the melancoly.

I get dress her again
in skirt of silence
and I hide
în losted thoughts
and unfinished frases...
until the light of hope
will have enough space.
ღೋ══.T.P.═══ ღೋ
AUTHOR~TEODORA POPESCU~21-07-2014~© Copyright - 2014 ©
Foto net:
English translation by..Daniel Mihalcea.
...............................................................
*TAINA DINTRE CLIPE*

Tăcută...
pe marginea timpului
într-o lume ascunsă vederii
mă retrag
in cuibul liniştii
din cerul sufletului meu
încercând....să caut în el
iubirea,visarea,uitarea...

Mă privesc...
în oglida sufletului zi de zi...
scufundată în suspine
şi vreau să îmi alung
durerea în taina dintre clipe.
Am trăit în feţele împărţite
ale zâmbetului iluzoriu
şi am deschis uşa tăcerii
mi-au curs printre degete visele.

Zi cu zi...
o strălucire himerică
mă duce-n derivă...
o umbră
orbită şi pe furiş
îmi pătrunde sufletul
cu-n efect magic
melancolia.

O îmbrac din nou
în rochia tăcerii
şi mă ascund
în gânduri rătăcite
şi fraze neterminate..
până când lumina speranţei
va avea suficient spaţiu.
ღೋ══.T.P.═══ ღೋ
AUTOR~TEODORA POPESCU~21-07-2014~©
Foto net.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu