vineri, 17 octombrie 2014

*CLIPA UITĂRII* - Teodora Popescu. Voce: Dana Maria





*CLIPA UITĂRII* 

Am nevoie 
de un moment 
fără să te părăsesc 
am nevoie de... 
doar o secundă 
să te iubesc 
de o singură respiraţie 
să pot înăbuşi ura 
şi de o clipă să uit 
cicatrici şi durere. 
Da-mi cuvintele, 
balsam pentru a repara 
acest vis spulberat. 
Am nevoie 
de o eternitate 
să mă pot restabili. 

Mă dor amintirile 
din clipele iubirii... 
în vibraţiile fericirii. 
Am să comand lacrimilor 
să se retragă 
şi cuvintele nerostite 
ce ar putea perfora 
sufletul meu 
îmi voi urma destinul 
fără lacrimi 
de toamnă şi vise. 

Între noi, peretele 
pe care ne-am sprijinit 
s-a şters încetul cu încetul 
nu mai putem vorbi 
doar o umbră rece 
se joacă 
cu gândurile noastre 
în lupta viselor zdrobite 
pentru că am vrut să ... 
ceea ce ... nu se poate! 
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══Teodora Popescu═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu