duminică, 5 octombrie 2014

Listen if you want...

Listen if you want...
By Teodora  Popescu

Listen if you want to my love,
To the long scream of my love,
My love is bearly close to you
Feel the warmth of me if you still giggle me.

I`m sick of waiting you
And my thoughts got tired
Tired that i cripple my brain with ideas
Discovering in your eyes all the world fastidiousness.

And if you`ll see tears,
From a melody in cold whisper
Maybe you`ll hear the soft sound.....
From my heart which will disarm you.

Today is pain
A black night travel in me,
My body is struggle along
I will come back to through you a smile.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTHOR ~TEODORA POPESCU~05-11-2013~© Copyright - 2013 ©

English translation by..Daniel Mihalcea
Foto net.

ASCULTĂ DE VREI...

Ascultă de vrei la dragostea mea,
La strigătul lung al sufletului meu,
Dragostea mea este aproape de tine,
Simte căldura mea de vrei să mă mângâi.

M-am săturat să te tot aştept
Şi gândurile mele au obosit
Obosită îmi pot mutila şi creierul cu idei
Descoprind în ochii tăi toate capriciile din lume.

Şi dacă vei vedea lacrimi,
Dintr-o melodie în şoaptă şi rece
Poate vei auzi şi murmurul...
Din inima mea care te va dezarma.

Astăzi este durere,
O lumină neagră se transportă în mine,
Corpul meu într-una se lupta
Voi reveni pentru a arunca un zâmbet.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~5-11-2013~© Copyright - 2013 ©


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu