duminică, 17 august 2014

*DANSUL IUBIRII*

*DANSUL IUBIRII* 

În mijlocul unei nopţi cu semilună
Cu o cămaşă fluturând pe trup
Sfios tu mă strângeai la piept... 
Alunecăm în cânt pe muzica serii.

Cu tine în noaptea asta toată
În braţele tale vreau să mă pierd
Cu tine şi-n gând vreau să dansez
Un dans prin muzica luminii.

Văd dragostea ascult muzica iubirii
Simt dragostea ta şi ne iubim...
Un sunet dulce îmi ajunge la ureche
Gust dragostea...arat dragostea mea.

Simplă e tăcerea când mă priveşti,
Îţi văd zâmbetul la colţul buzelor,
Încinse de razele lunii simt fericire
Gust clipe nostalgice pline de iubire.

Cu braţele mele te cuprind uşor
Plutim, dansăm în întunericul nopţii
Mi-ai sărutat fruntea şi gura mereu
Până când zorii îşi scoteau aripile.

.ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ.

AUTOR~TEODORA POPESCU~21-01-2014~



Un comentariu:

  1. Cu braţele mele te cuprind uşor
    Plutim, dansăm în întunericul nopţii
    Mi-ai sărutat fruntea şi gura mereu
    Până când zorii îşi scoteau aripile....FRUMOASE VERSURI! FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere