luni, 11 august 2014

*CANTECUL INIMII*

*CANTECUL INIMII*

Visez un pat de trandafiri 
Cu sărutări până în zori...
Si curg clipele albe de patimă oarbă 
Peste buzele noastre cu foşniri senzuale.

Noaptea-i geloasă pe ore
Si zorile ne mângâie pielea
De-atâta dragoste...
Şi îngeri au fost fericiţi.

Vocea ta încă mă pătrunde
Mă face să tremur ca o frunză
Şi mă desfac în mii de bucăţi
În sufletul meu ca o umbră ascunsă.

Tăcerea ta a sunat tare în inima mea
Adusă de un vânt negru de noapte
Parfumul tău încă îl simt...
Şi umbra ta în mişcare.

M-am uitat în interior şi am găsit frică
Arunc braţele în jurul destinului rugându-te
Stai lângă mine şi ascultă...
Melodia dulce a inimii mele.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA  POPESCU~~27-08-2013~~





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu