joi, 14 august 2014

*IN VIS IMI CAUT IUBIREA*

*IN VIS IMI CAUT IUBIREA*

Visez la un loc mirific...
Unde marea se întâlneşte cu cerul
Peste tot doar dragoste şi tu eşti cu mine
Pe-un cântec sensibil ne iubim neîncetat.

Strălucirea ta efemeră ...
Se desfăşură în ochii mei blând
Ia-mă de mână,şterge-mi lacrimile
Ştiu că în interiorul meu am să ţip.

Pentru a respira, trebuie să iubesc
Mă prind de fiecare bucăţică de lumină
Prin umbrele pline de sufocare
În căutarea disperată a chipului tău.

Am dat durerii multe lacrimi
Ascultă-mă atunci când te strig,
Ia-mă în braţele tale puternice,sărută-mă
Şi toată durerea va dispărea din mine.

Un adevăr trist a fost iubirea noastră
Erai speranţa mea...acum un vis interzis
Eu nu am vrut lucruri mari în viaţa mea
Doar un zâmbet dulce şi o companie...

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU-6-12-2013



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu