duminică, 17 august 2014

*REACŢIE ÎN PROPRIUL MEU TIMP*

*REACŢIE ÎN PROPRIUL MEU TIMP* 

Mintea mea rătăceşte... 
La alte gânduri în seara asta.
Cu un ceas de alarmă ...
Despart silabele de vise.

Pe-o melodie cu susul în jos
Şi o dragostea în sete de cuvinte
Am o foame în inima mea...
Dorul ce arde pentru un sărut.

Şi am să plec din calea mea
Şi din mintea mea...cu doar...
Cuvinte şi sentimente puternice
Si atingeri ce-mi savurează memoria.

Am fost ca o pasăre în zbor
Cu aripile mele am inflamat cerul
Descoperindu-mi inima şi sufletul
Pentru a fi liberă am urmat soarele.

Consumată în multe aşteptări
Şi pierdută-n ezitări constante.
Nu văd decât ochii de aroganţă
Pierduţi în drumul lor egocentric.

Ei nu ştiu ce înseamnă dor
Doar te dezamăgesc...
Pentru că sunt lipsiţi de dragoste
Şi lupt cu ingratitudinea vieţii.

Fără teamă vorbesc cu mintea mea
Controlundu-mi furia din sufletul meu
Îmi salvez sufletul şi simţurile
O reacţie în propriul meu timp.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~11-01-2014~~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu