marți, 19 august 2014

*RĂTĂCIRI ÎN ILUZII*

*RĂTĂCIRI ÎN ILUZII* 

Da dragoste o spun acum adevărat
Ceea ce simt nu pot ascunde încă
Nici eu nu ştiu destul.....
Ce este acolo să deranjez să întreb?
Nu ştiu ce să mai spun...
Când "eu" este o iluzie,mă inec în confuzie...

Am urmărit din nou orizontul îndepărtat
Nu te-am văzut în ochii vagi, nesiguri
Închid ochii şi fug emoţional în mine
Prezenţa ta o vedeam la colţul ochiului
Am adormit pentru un somn mai mult
Sub scarsnetul fruzelor în lumina de noapte.

Cu vântul să zbor cu aripi de hârtie
Fără ca nimeni să nu mă vadă
Să rătăcesc fără să te simt să te văd
Şi să dispar după o zi sau alta....
Să rătăcesc în acest labirint infernal
Până la sfârşitul timpului când inima se stinge.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

AUTOR~TEODORA POPESCU~11-02-2014~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu