joi, 14 august 2014

*REFLECŢII*

*REFLECŢII* 

În lumina caldă a lunii te-am văzut .
Erai acolo gânditor cu o inimă rece
Erai vrăjit de lună pe ea o puteai vedea
În ochii tăi orbiţi eu nu mă regăseam.

În reflecţii fără de speranţă...singurătate
Vreau adevărul despre sentimentele tale
Amândoi am creat o poveste de dragoste.
Dar tu ca un laş...într-o închisoare de vise.

Închid ochii..gândurile mele dansează
Te văd şi te simt lângă mine mereu...
În nopţile singuratii îmi plâng în tăcere durerea
Aş vrea...îmi doresc să mă stragi la pieptul tău.

Acum am îmbrăţişat teama...durerea
O bucată din viaţă se prăbuşeşte în vânt
Cu un suflet de prea mult timp neglijat
Şi lacrimi care-mi distrug trupul şi inima.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~6-12-2013~~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu