marți, 12 august 2014

*TEAMĂ ŞI IUBIRE *

*TEAMĂ ŞI IUBIRE *

Te caut în fiecare zi
Pe drumul meu trist...
Imaginea ta nu-o pot uita
Te chem în vise şi-n gând.

Am nevoie de curaj
Mă îndoiesc şi mă sperii
Între ură şi dragoste,
Eu sunt aici , eu visez .

Delicată şi fragilă ...
Pielea mea te cheamă ,
Corpul tău mă atrage, mă atrage...
Buzele mele ard de dorinţa gurii tale.

Am respirat şi gustat căldura ta ,
Şi plăcerea mângâierilor tale,
În dansul mâinilor noastre ,
Între vis şi realitate ne-am iubit intens.

Vreau să-ţi ofer dragostea mea ,
Care-i ascunsă într-un imens gol
Vreau atât de puţin....
Şi totuşi atât de frumos în inima mea .

Vreau hohote de râs în viaţa mea ,
În fiecare dimineaţă...
Să-mi spui că mă iubeşti ,
Şi eu să-ţi răspund " Te iubesc'' .

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR ~~TEODORA  POPESCU~~14-09-2013~~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu