sâmbătă, 16 august 2014

*SUNETUL TĂCERII*


*SUNETUL TĂCERII*

Dacă închid ochii...
Încă mai simt braţele tale în jurul meu
Simt încă suflarea ta pe gâtul meu
Atât de blând...atât de real noi ne iubim.

Cu gândul sărut amintirea ta...
Tot el mă îndeamnă să te strig…
Prezenţa ta se simte peste tot
O sclipire aici, o sclipire acolo...

Câtă fiinţă rămâne ecou...
Roua pe cer se înalta-n lumini
Cuvânt cu cuvânt în memoria mea
Şi vântul... subţire din amintiri.

Dau tristeţea, vântului să mi-o fure
Tristeţea din priviri să nu se vadă...
Şi să mă pierd încet... de lume
În ganduri fără sens şi graţieri de tăcere.

Sufletul meu a devenit incapabil
Şi nu te pot uita nici gândi...
Acum am gust sărat de tristeţe
Aud doar sunetul de tăcere ce ţipă la mine.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~27-12-2013~
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu