marți, 12 august 2014

*MUZICA SURDĂ A INIMII*

*MUZICA SURDĂ A INIMII*

În leagănul nopţii ai strigat numele meu
Am auzit în depărtare,aripile de trecere
Şiruri de caractere ale sufletului meu
Venite din singurătate,tăcere şi chin.

Tu niciodată nu vei atinge...
O bătaie din inima mea...
Ce este ascunsă departe şi sfâşiată,
Nu mai poţi auzi, sunt strigătele ei.

Niciodată nu veţi auzi cântecul din sufletul meu
Chiar şi muzica ei a murit de tot
O melodie pătrunzătoare şi deseori tragică
Şi dragostea mea ai ascunso intr-un colt.

Pentru a te uita, am învăţat să-mi torturez inima
Şi sufletul meu este satul de suferinţă
Oferindu-ţi inima mea, am făcut o greşeală...
Mâinile şi-au a pierdut culoarea şi au cunoscut durerea.

Ignoranţa, indiferenţa,înjunghie tăcerea ta...
Vei deveni o fantomă în umbră paşilor mei
Am ştiut să ascult doar de dorinţele tale.
Scuză-mă nu pot să mai te iubesc.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღ

AUTOR~~TEODORA POPESCU~~14-10-2013~~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu