joi, 28 august 2014

*TAINA DINTRE CLIPE*

*TAINA DINTRE CLIPE*
Tăcută...
pe marginea timpului
într-o lume ascunsă vederii 
mă retrag
in cuibul liniştii
din cerul sufletului meu
incercând....să caut în el
iubirea,visarea,uitarea...
Mă privesc...
în oglida sufletului zi de zi...
scufundată în suspine
şi vreau să îmi alung
durerea în taina dintre clipe.
Am trăit în feţele împărţite
ale zâmbetului iluzoriu
şi am deschis uşa tăcerii
mi-au curs printre degete visele.
Zi cu zi...
o strălucire himerică
mă duce-n derivă...
o umbră
orbită şi pe furiş
îmi pătrunde sufletul
cu-n efect magic
melancolia.
O îmbrac din nou
în rochia tăcerii
şi mă ascund
în gânduri rătăcite
şi fraze neterminate..
până când lumina speranţei
va avea suficient spaţiu.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
AUTOR~TEODORA POPESCU~21-07-2014~©
Foto net.


2 comentarii: