sâmbătă, 9 august 2014

*TE CHEM CU GÂNDUL*

*TE CHEM CU GÂNDUL*

Mă întreb...
Poate.. mă iubeşti ?
Cum eu te iubesc?
Cu inima şi sufletul ?

Vreau fiecare parte din tine
Nu doar o jumătăţi de măsură
Pentru că tu hrănită-i pasiuni
Spirit şi corp în fuziuni comune.

Am aruncat pleoapele-n văzduh
Şi doar auzul l-am lăsat afară
De sus din deşertul alb al zilei
Şi văzul se dezice.

O lacrimă târzie fuge înapoi
Iar gândul ar vrea să te străbată
Şi drumul mi se întoarce în ascuns
Cum să rămân de nepătruns ?

Ai să mai vii ?
E clipa ce nostalgic mă-nfioară
Pe sub ferastra-mi tot sperând...
C-ai să mai treci.

Prin inimă-mi bate vântul
Se vrea golită de durere şi tristeţi
Îmi strivesc inima...
Şi merg mai departe

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══.T.P.═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ

AUTOR~~ TEODORA  POPESCU~~25-08-2013~~



Un comentariu: